Blog

Kuptimi i Piramidës së Aftësive të Menaxhimit

Kuptimi i Piramidës së Aftësive të Menaxhimit

Kur punoni në një pozicion drejtues, është e dobishme të keni aftësitë dhe mënyrat e duhura për të mbajtur ekipin tuaj dhe veten të motivuar. Për të arritur këtë është e nevojshme të krijoni mjedisin e përshtatshëm, në të cilin punonjësit mund të performojnë dhe të bashkëpunojnë drejt arritjes së objektivave si ekip. Po cilat janë aftësitë që zotëron një menaxher i suksesshëm? F. John Reh, autor i shkrimit këtu, jep një shpjegim të aftësive të një menaxheri, të grupuara sipas niveleve në Piramidën e Aftësive të Menaxhimit. Duke i njohur, ju mund t’i përmirësoni ato. Lexim të këndshëm!

* * * * *

Zhvillimi si menaxher kërkon angazhim të vazhdueshëm dhe personal për të zotëruar aftësi dhe sjellje të reja. Piramida e Aftësive të Menaxhimit (Kammy Haynes) ofron disa udhëzime se ku, kur dhe si shkon dikush për t'u zhvilluar në një udhëheqës të suksesshëm. Më poshtë është një hyrje në temën e zhvillimit të aftësive të menaxhimit dhe përfshin një përmbledhje të Piramidës së Aftësive të Menaxhimit.

Kuptimi i rolit të një menaxheri

Të qenit menaxher është një rol i vështirë për t'u pasur, aq më tepër në organizimin e sotëm me lëvizje të shpejtë dhe gjithnjë në ndryshim. Ndërsa aftësitë e menaxhimit janë të natyrshme në çdo pozicion drejtues, etiketa "menaxher" më shpesh i referohet atyre individëve që janë përgjegjës për ekipet dhe aktivitetet operacionale të ngarkuar me pjesën më të madhe të punës së një organizate.

Menaxherët ekzistojnë në linjat e para, në prapaskenë, në role përballë klientëve dhe në të gjithë organizatën, në pozicione të ndryshme të nivelit të mesëm dhe të lartë.

Përgjegjësitë kryesore të menaxherit

  • Sigurimi i udhëzimeve të përditshme për grupet/skuadrat e individëve në varësi, për të arritur funksione ose detyra specifike në mbështetje të planeve operative dhe strategjike të një organizate.
  • Sigurimi që punonjësit e një organizate u përmbahen politikave, proceseve dhe standardeve të performancës dhe sjelljes në ndjekjen e punës së përditshme.
  • Mbështetja e zhvillimit të anëtarëve të ekipit dhe ekipeve përmes stërvitjes, reagimeve dhe vendosjes së qëllimeve. 
  • Pjesëmarrja në punësimin, vlerësimin, trajnimin, ristrukturimin dhe shkarkimin sipas rastit, të anëtarëve të ekipit. 
  • Ofrimi i mendimeve dhe reagimeve mbi performancën e grupit dhe individëve, për menaxhmentin e lartë sipas procedurës standarde të funksionimit. 
  • Bashkëpunimi me kolegët në grupe të tjera funksionale për zgjidhjen ndërfunksionale të problemeve dhe përmirësimin organizativ. 
  • Angazhimi me grupe të tjera dhe me menaxhmentin e lartë në nismat e zhvillimit të strategjisë, objektivave dhe qëllimeve . 

Piramida e Aftësive të Menaxhimit

Për të qenë i suksesshëm, ka shumë aftësi që një menaxher duhet të kultivojë dhe mund të duket si një detyrë e vështirë. Ne do t'i referohemi strukturës së Piramidës për të dhënë një pamje se si këto aftësi funksionojnë së bashku. Të kuptuarit se si këto aftësi menaxheriale ndërtohen mbi njëra-tjetrën do t'ju ndihmojë të arrini sukses në karrierën tuaj menaxheriale.

Piramida e Aftësive të Menaxhimit - Niveli i parë

Niveli i parë i Piramidës së Aftësive të Menaxhimit tregon aftësitë bazë që një menaxher duhet të zotërojë për të siguruar që puna e organizatës të kryhet me ritmin, cilësinë dhe koston e duhur. Këto janë bazat e punës së menaxhimit:

  • Planifikimi: Duke planifikuar ju përcaktoni nevojat për burime dhe investime të nevojshme, planifikoni aktivitetet dhe ekipet e punës si dhe nevojat për të ardhmen. 
  • Organizimi: Aftësia organizative ndihmon në strukturimin e ekipeve të punës, përcaktimin e lidhjeve, raporteve, ndërvarësisë dhe proceseve për bashkëpunim.
  • Drejtimi: Si menaxher ju duhet të ofroni udhëzime të përditshme për të siguruar performancën në përputhje me standardet e kompanisë.
  • Kontrolli: Për të siguruar që planet po ecin në drejtimin dhe me ritmin e duhur, monitorimi, raportimi, mbledhja e të dhënave, analiza dhe reflektimi janë të domosdoshme.

Piramida e Aftësive të Menaxhimit - Niveli i dytë

Duke kaluar përtej detyrave mbikëqyrëse dhe themelore të menaxhimit, Niveli i dytë ju sfidon të kultivoni dhe forconi aftësitë tuaja të menaxhimit të njerëzve. Në literaturën e menaxhimit dhe lidershipit këto shpesh cilësohen si "aftësi të buta" dhe bëjnë pjesë në Nivelin e dytë të Piramidës së Aftësive të Menaxhimit. Ju do t'i përdorni këto aftësi për të motivuar dhe zhvilluar stafin tuaj. Kërkohen shumë aftësi specifike, por ato grupohen në këto kategori:

  • Motivimi: Nënkupton krijimin e një mjedisi të përshtashëm, që inkurajon njerëzit të angazhohen dhe të bëjnë përpjekjet e tyre më të mira.
  • Trajnimi: Siguron që anëtarët e ekipit tuaj të kenë aftësitë dhe njohuritë themelore, të nevojshme për të ekzekutuar detyrat e departamentit tuaj. 
  • Trajnimi gjatë punës (Coaching): Ju ndihmoni anëtarët e ekipit tuaj të përmirësojnë performancën dhe sjelljet në mbështetje të arritjeve më të larta individuale dhe ekipore. 
  • Përfshirja e punonjësve:  Inkurajimi i bashkëpunimit për zgjidhjen e problemeve dhe nxitjen e inovacionit, në ndjekjen e detyrave të përditshme të punës.

Piramida e Aftësive të Menaxhimit - Niveli i tretë

Ndërsa forconi aftësitë tuaja në nivelet më të ulëta të Piramidës, vetë-zhvillimi juaj bëhet gjithnjë e më i rëndësishëm. Aftësitë e menaxhimit të nivelit të tretë përfshijnë:

  • Vetë-menaxhimi:  Motivimi dhe angazhimi me të tjerët, ndërsa përballoni dhe kapërceni sfidat e jetës së përditshme të punës dhe menaxhimit.
  • Menaxhimi i kohës:  Ndihmon të dini se si dhe ku ta investoni kohën tuaj gjatë gjithë ditës. 

Menaxhimi i kohës shpesh konsiderohet parësor brenda Nivelit të tretë. Marrja nën kontroll e kohës tuaj siguron që ju të kuptoni se koha është burimi juaj më i çmuar. Menaxherët e nivelit të lartë e dinë se mund të investojnë kohën e tyre ose ta shpërdorojnë atë. Prandaj, ata e ruajnë kohën e tyre dhe e konsiderojnë atë po aq të rëndësishme sa burimet financiare.

Piramida e Aftësive te Menaxhimit, Niveli i Lartë

Piramida e Aftësive të Menaxhimit e pozicionon udhëheqjen si kulmin e një karriere. Ndërsa drejtuesit janë më shpesh menaxherë, jo çdo menaxher është një udhëheqës. Udhëheqësit janë të fokusuar më shumë në përcaktimin e një drejtimi, hartimin e një vizioni dhe sigurimin që strategjia të përputhet me vlerat dhe misionin e kompanisë, dhe më pak në detyrat e thjeshta ose nevojat afatshkurtra. 

Zhvillimi i Aftësive të Menaxhimit dhe Piramida

Ndërsa Piramida ilustron grupet e aftësive të menaxhimit, në realitet, individët shpesh janë në disa nivele në të njëjtën kohë. Të gjitha punët e menaxhimit kërkojnë elementë në çdo nivel të përshkruar në Piramidë.

Zhvillimi juaj nuk duhet të planifikohet të vazhdojë domosdoshmërisht në një mënyrë të drejtpërdrejtë, duke filluar nga niveli i parë e duke lëvizur sistematikisht në majë të Piramidës.

Përkundrazi, zgjedhja për t'u përfshirë, duke sfiduar veten dhe duke shtuar qëllimshmërinë në punën tuaj, natyrisht do t'ju përparojë organikisht nëpër këto nivele.

Të rëndësishme

Jini të vetëdijshëm për aftësitë që ju nevojiten: Menaxherët efektivë kanë nevojë për shumë lloje të ndryshme aftësish për të udhëhequr dhe menaxhuar me sukses njerëzit. Të gjitha punët e menaxhimit kërkojnë elementë të çdo niveli të përshkruar në Piramidë.

Ndërtoni aftësitë tuaja të menaxhimit: Të kuptuarit se si aftësitë tuaja menaxhuese ndërtohen mbi njëra-tjetrën do t'ju ndihmojë të arrini rritjen në karrierë.

Plani për Rritje Organike të Karrierës: Zhvillimi i karrierës suaj nuk është e thënë që duhet të zhvillohet në mënyrë lineare nga fundi në majë të Piramidës.