Blog

Rëndësia e ekipit të shitjes në kompaninë tuaj

Rëndësia e ekipit të shitjes në kompaninë tuaj

"Në çdo organizatë biznesi, shitja është departamenti që gjeneron të ardhura. Pa marrë parasysh se sa i mirë është procesi i prodhimit, sa e saktë dhe cilësore është teknologjia, sa të studjuara janë objektivat financiare, sa progresive dhe të avancuara janë teknikat e menaxhimit, Organizata patjetër duhet të ketë një mekanizëm shitje efektiv, ose përndryshe, çdo gjë tjetër është e padobishme". Kështu përshkruhet në mënyrë të përmbledhur, nga Leslie McClintock, rëndësia e departamentit të shitjes në një organizatë tregëtare. Disa arsye më tepër për të theksuar nevojën dhe rëndësinë e departamentit të shitjes, do t’i gjeni në vazhdim, në këtë artikull. Lexim të këndshëm!

* * * * *

Rëndësia e të pasurit të një ekipi shitje në kompaninë tuaj, do të jetë më e qartë dhe e domosdoshme kur të keni arritur në pikën që të vendosni për të rritur biznesin dhe për të lëvizur në drejtimin që ju do të dilni në një treg më të gjerë e me një bazë më të diversifikuar të klientëve apo konsumatorëve. Në këtë pikë, ndërtimi i ekipit të shitjes, do të bëhet shumë i rëndësishëm, që të fitoni më shumë tërheqje drejt kompanisë tuaj.

Një ekip efektiv shitjes do të jetë në gjendje të rrisë disa herë ekspozimin e kompanisë suaj dhe gjithashtu edhe ndërgjegjësimin e klientëve apo konsumatorëve, në mënyrë që sa më shumë njerëz t'a dinë se kush jeni dhe çfarë keni për të ofruar. Duke krijuar një audiencë më të madhe, ekipi juaj i shitjes do të jetë në gjendje për të krijuar të ardhura më të mëdha. Duke iniciuar ndërveprime të reja dhe angazhim të klientëve të rinj që të provojnë markën tuaj, ekipi i shitjes, si pasojë, do të krijojë mundësi të reja rritje për kompaninë tuaj. Me ndihmën edhe të programeve të ndjekjes së klientëve apo konsumatorëve, ekipi i shitjes është një mënyrë e pagabueshme për të gjeneruar më shumë biznes për kompaninë.

Nëse jeni të sigurt që ju keni ndërtuar një ekip të shkëlqyer shitje, atëherë mund të lejoni që ata të marrin frenat në atë zonë të biznesit, dhe në këtë mënyrë ju mund të përqëndrohen në gjëra të tjera. Si pjesë e strategjisë suaj të delegimit, kjo ju jep mundësinë e madhe që të angazhoni veten në zona të tjera të biznesit, që kërkojnë vëmendjen tuaj, ndërsa ekipi i shitjes do të kujdeset për departamentin e shitjeve.

Ndoshta një nga rolet më të rëndësishme të një ekipi shitje është rritja e kredibilitetit të kompanisë suaj. Njerëzit janë më të prirur për t'i besuar biznesin e tyre një kompanie që ka një prani të stabilizuar në treg. Të keni një ose dy njerëz shitje nuk është një gjë e keqe, por një forcë shitëse prej dhjetra apo edhe qindra punonjësish jep përshtypjen e një kompanie të sprovuar dhe që ka një bazë të palëkundur klientësh. Kjo pastaj, do të përkthehet në një bazë besueshmërie në mesin e klientëve tuaj të rinj, ekzistues, dhe ndoshta, edhe të klientëve tuaj potencialë. Sepse kush tjetër do të ishte në gjendje të arrinte lartësi të tilla të mëdha, me një ekip të tillë të fuqishëm shitjesh, në qoftë se ju nuk ishit në gjendje të ofroni vlerë për të gjithë këta njerëz? Kjo e gjitha flet për besueshmërinë. Dhe besueshmëria është pikërisht ajo që ju mund të merrni nga një ekip i fortë dhe efikas shitjesh, që është në gjendje të arrijë dhe të ndërtojë besimin me klientët tuaj.